Bİ KERE SİLKSEM AKILLANIRLAR
Hasanpaşa Belediye Başkanı İsmail Burundiki, her cumartesi Kadıköy'de eylem yapan PKK sempatizanları hakkında sert konuştu.
Başkan Burundiki, La Gazetta Seforotti'ye yaptığı açıklamada "Ya hemşerim, kadınlar gününde eylem, gençler gününde eylem, yaşlılar gününde eylem. Kadın-erkek, çoluk-çocuk günü demeden hunharca eylem yapıyorlar. Trafiği de tıkıyorlar. Hasanpaşa'dan Kadıköy'e 1 saatte gidilmiyor. Bu eylem yapan PKKlıları var ya, yakalayıp yakalayıp belediye binasının balkonuna çıkarmak, ordan aşşağa sarkıtıp sarkıtıp silkmek istiyorum, halı misali." şeklinde tatlı sert konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder